Klacht FreeStyleLibre.nl: Slecht product dat niet kostenloos vervangen wordt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 578030
Gebruiker
Betty
Datum
1 reactie

Details

Klacht

FsL valt er regelmatig al na een dag af. Bij het eerdere model waren er geen problemen. Met deze nieuwe serie iedere paar weken ellende. Vervanging van ondeugdelijke FSL is niet zomaar geregeld. Ik denk dat de verzekeringsmaatschappijen hun afspraken met deze leverancier na moeten kijken. Ondeugdelijke spullen moeten ze wettelijk kostenloos vervangen.. nu geven ze geen vervanging en laten ze patiënten zonder FSL door modderen. Dat geeft uiteindelijk ook hogere ziektekosten..! Schande!

Gewenste oplossing

Deze klacht serieus nemen. En hun product verbeteren en tot die tijd kostenloos ondeugdelijke FSL vervangen.
Geboden oplossing
Geen enkele reactie op mijn klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Betty
    Datum
    Ik heb geen reactie ontvangen van het bedrijf.. klacht blijft dus van kracht.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FreeStyleLibre.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen