Klacht FreeStyleLibre.nl: Slecht werkende FSL-2 sensoren
Details
Klacht
Ervaringen FSL-2 (Freestyle Libre 2 sensor)Ik wil hier graag even mijn frustratie kwijt en ben benieuwd of ik de enige ben. De laatste 4-6 weken is het fout na fout na foutmelding in het gebruik van deze sensoren. Sterker nog.. de sensoren doen het ca. 3-5 dagen en daarna zijn ze niet meer te scannen of er komt een foutmelding en kan ik de sensor weer vervangen. De opstart; controleer glucose (scan gebeurt met iphone 11pro) werkt goed, daarna gebeurt er niets meer. Wat opvalt is dat dit samen gaat met een storing in de bluetooth verbinding. Hoewel bluetooth alleen verband houdt met de alarmen, valt mij dit wel op. Contact met Freestyle levert niets op; een aardige dame (na overigens een zeer lange wachttijd aan de telefoon) die vervolgens weer een nieuwe sensor toestuurt, maar geen tips kan geven. Ter info; in 3 weken tijd 5 nieuwe sensoren geplaatst.
Gewenste oplossing
Structurele oplossing in verbetering product- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.