Klacht Freetime Company: betalen van een niet door mij geboekte vakantie

bvandervalk

Geachte dames/heren,

Zaterdag 16 mei jl. ontving ik een boekingsbevestiging onder boekingsnr. 603070 van Voordeeluitjes voor 2 nachten Gent in mijn mailbox.
Blijkbaar heeft iemand die mij wil pesten een boeking gedaan in mijn naam, mijn gegevens ingevoerd, incl. telefoonnummer en emailadres, voor een reis die ik niet geboekt heb. Ik heb meteen naar uw bedrijf gebeld en de situatie uitgelegd. Ik heb hier ook bij verteld dat ik denk dat ik weet wie dit gedaan heeft (een jaloerse ex) maar ik kan dit niet bewijzen.
Uw werknemer Marloes heeft mij beleefd aangehoord maar zegt dat zij niets voor mij kan doen en dat de rekening voldaan moet worden.
Ik heb haar aangegeven dat ik absoluut niet van plan ben te betalen voor iets wat ik niet geboekt heb en waarvoor ik ook niets heb hoeven bevestigen. Los van het feit dat mijn naam gebruikt is sta ik hier ook volledig buiten.
Ik ga er bij deze dan ook van uit dat de zaak hiermee is afgedaan en zie een bevestiging hiervan graag tegemoet.

Graag zie ik een mail tegemoet waarin u mij bevestigt dat er geen kosten aan mij in rekening gebracht zullen worden.

Freetime Company is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Freetime Company?