Klacht Freetime Company: Over Voordeeluitjes.nl

Barkhuis

Een aantal weken geleden hebben wij hotel Carpe Diem in Kirchhundem Duitsland geboekt voor 3 overnachtingen via Voordeeluitjes.nl welke dit hotel 4 sterren geeft maar liefst en alle faciliteiten waar gewoon geen hout van klopt. Daarnaast bij het afrekenen had men bijna 25 euro van een andere kamer op onze naam geboekt! Wij ontdekten dit waarop de eigenaar behoorlijk hautain ook nog eens geiiriteerd was nota bene! Een hotel met 53 kamers welke werd wordt gerund door 2 mensen en dan 's avonds wat oproepkrachten. Net een hondenkennel verschrikkelijk onze kamer rook er sterk naar met hondenharen wat vies! Eea gemeld ook bij Vordeeluitjes.nl die met de oplossing komen dat wij in contact worden gebracht met de hoteleigenaar. Wat een waardeloos voorstel en tot op heden geen bericht. Nu ik de duimschroeven heb aangedraaid en m'n geld terug wil laat Voordeeluitjes.nl niets meer van zich horen!!

Wanneer Voodeeluitjes met geld ter compensatie over de brug komt of het hotel en Voordeeluitjes mensen geen zaken voorspiegelt welke totaal niet kloppen erg suggestief.
Je betaald voor iets wat je helemaal niet krijgt en Voordeeluitjes behandeld je als of je niet moet mekkeren los het zelf maar op met de hoteleigenaar. Te zot voor woorden dit soort bedrijven moeten niet bestaan!

Freetime Company is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Freetime Company?