Opgelost door FreeTimeWorld.com: Bestelling niet geleverd (ondanks toezegging Klantenservice)

Paul Karsmakers

Op 29-09-2014 heb ik een bestelling geplaatst bij Free Time World. Bij telefonische navraag half oktober, bleek het betreffende product niet voorradig in de gewenste kleur. Mij werd toegezegd dat 'zo snel mogelijk' zou worden geleverd.

Tot op heden heb ik het product (blauw gridpaper voor een stuntstep) niet ontvangen. De Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar (voicemail) en op mijn e-mail (dd 02-11-2014) heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.

Gewenste oplossing is spoedige levering van het bestelde (en reeds betaalde) product. Mocht het product niet (meer) leverbaar zijn, restitutie.

FreeTimeWorld.com is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Paul Karsmakers
    E-mail ontvangen van Free Time World; het oorspronkelijke artikel is niet meer leverbaar, dus ik mag kiezen: vervangend artikel of mijn geld terug. Gekozen voor levering van vergelijkbaar vervangend artikel. NB: het oorspronkelijke artikel is inmiddels niet meer zichtbaar op de website, verstandig met het oog op toekomstige orders.
    Paul Karsmakers
    Gisteren vervangend artikel ontvangen.
    Paul Karsmakers
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld.