Klacht Freko Kozijnen: bedonderd

Ben met Freko kozijnen in zee gegaan maar ben niet tevreden,mei 2018 3kozijnen geplaatst,i.vm met goede afwerking kozijnen besloten om de hele woning te doen bij dit bedrijf.
Dus [naam verwijderd door moderator] heeft alles besteld hij zei over 2 weken zijn ze binnen bij mij.
2 weken waren voorbij nog geen kozijnen diverse keren gebeld toen bleek begin Juni 2018 grote brand in Kampen waar [naam verwijderd door moderator] zijn loods heeft staan en dat kozijnen daar al staan zei hij,want de loods heeft geen brand of roetschade.
hij mag niet op dit terrein komen i.v.m asbest en kon nog wel 7weken duren voor [naam verwijderd door moderator] weer in de loods mag.
Begin juli diverse keren gebeld hij zei ik kom alles weer opnieuw opmeten en bestel alles opnieuw dus weer 2weken wachten.
na 2weken wachten belde hij op ik kom a.s donderdag,diezelfde week belde hij weer ik kom donderdag niet problemen zoon,ik kom maandag morgen om 0.900 uur.
Maar die maandag geen [naam verwijderd door moderator] heb hem vaak gebeld maar neemt meer op.
Dinsdag t/m vrijdag gebeld geen gehoor.
dinsmorgen zijn curator gebeld die vertelde dat het bedrijf failliet is de naam KUKOkozijnen,[naam verwijderd door moderator] had ook winkel in Veendam [gegevens verwijderd door moderator] deze winkel bleek leeg te zijn ben er zelf geweest.
dinsdagmiddag naar advocaten buro voor advies deze wist er al van dat dit bedrijf al 2x failliet is gegaan.
tot slot dit bedrijf Frekokozijnen is niet te vertrouwen.
Heb niets voorruit betaald gelukkig

J Westenberg

doe liever geen zaken meer met dit bedrijf

Wij vinden dat Freko Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Freko Kozijnen?