Klacht Freko Kozijnen: Onafgemaakt werk van Wiebo Freuling

Klachtnummer
# 313945
Gebruiker
F.P. Kemper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wiebo Freuling van Freko Kozijnen heeft in december 2017 kozijnen geplaatst op de eerste verdieping. Ik was zeer tevreden over zijn werk en hij zou een isolatieplaatje plaatsen, een radiatorknop bestellen (dit was tijdens de werkzaameheden stuk gegaan) en een latje plaatsen begin januari. Echter na veel beloften, kwam hij niet. Ik heb vele telefoontjes gepleegd, appjes gestuurd, gemaild en gesmst met de vraag wanneer hij kwam. Hij vertelde dat zijn collega ziek was geworden en zijn auto stuk was gegaan. Hij benoemde dat hij zou komen op bepaalde dagen, maar kwam niet. Hij zei dat hij terug zou bellen, maar helaas.

De oplossing

Ik zou graag willen dat hij het laatste stukje af maakte. Hij zei voordat ik met hem in zee ging dat er voor elk probleem een oplossing was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freko Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freko Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen