Klacht Freo: Onterechte bkr registratie

Saskia

Door toedoen van mijn ex die zich niet heeft gehouden aan de afspreken heb ik een negatieve bkr registratie. Ik heb freo mijn situatie uitgelegd mij zij geven aan dat zij mij voldoende hebben ingelicht. In 2012 zijn mijn ex man en ik officieel gescheiden afgesproken in het convenant was dat hij freo zou af betalen. Helaas hield hij zich hier niet aan. Freo schreef hem aan en dit heb ik aan hem doorgestuurd zonder de brief zelf te openen. Ook de mails stuurde ik door en belde hem op het op te lossen. Dit heeft hij helaas niet gedaan. Waardoor freo het bedrag direct heeft opgeëist. Ik heb ze toen uitgelegd dat mij was verteld dat het was opgelost en onmiddellijk met ze een betalingsregeling getroffen voor de achterstand. Daarnaast heb ik sindsdien de betalingen zelf betaald steeds keurig op tijd. Ondanks dat mijn ex het ook niet aan mij terugbetaald. Nu heb ik freo meermaals gevraagd om mijn bkr registratie aan te passen, maar zij willen hierin geen begrip tonen.

Ik heb een vaste baan als docente fulltime een partner met goed inkomen. We zouden graag een huis willen kopen, maar ik kan door die registratie helemaal niets. Ik snap dat deze er is om mensen te beschermen, maar in mijn situatie is hij niet terecht en zou ik zonder daarmee in de problemen te komen en huis kunnrn kopen met mijn baan. Echter wordt dit door de onterechte bkr onmogelijke gemaakt. Graag zou ik willen dat de bkr registratie wordt aangepast.

Freo
    Beste mevrouw Van den Borg,

Wij betreuren het dat u dit zo heeft ervaren.

Graag zouden wij telefonisch met u in contact komen.

U kunt contact opnemen via onderstaand telefoonnummer en vragen naar Nicky of mij.

Simone
    Freo klantenservice (088) 321 00 03

Ook een klacht indienen over Freo?