Klacht Fresh & Fit: Een paar sandalen besteld en gekocht en nimmer geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 606098
Gebruiker
G. de Vries
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 19 mei jl. zijn door mij bij de Firma Fresh & Fit Amsterdam een paar sandalen besteld en betaald, welke tot op heden, 5 juli nog steeds niet zijn geleverd..Diverse
e-mails gestuurd welke onverminderd terug kwamen, niet af te leveren.

Gewenste oplossing

Of in ieder geval, de bestelde sandalen leveren, of in ieder geval mijn geld terug.
Geboden oplossing
Er is op geen enkele wijze contact met mij opgenomen, noch een oplossing aangeboden. Het is meer dan treurig dat een dergelijk bedrijf zijn verantwoording niet neemt. Ben diep teleurgesteld en voel me gewoon bestolen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    G. de Vries
    Datum
    Tot op heden heb ik nog niets vernomen van Fresh en Fit over de niet geleverde sandaaltjes/ schoenen, gaarne zou ik in ieder geval een reactie van Fresh & Fit
    hierover zien of een oplossing voor dit probleem.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fresh & Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen