Klacht Fresh Fit Underwear: 0oplichting eerste klas

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 264670
Gebruiker
fred.koppelrath
Datum
1 reactie

Details

Klacht

hallo ik werd in januarie gebeld ik had een boxerschort gewonnen ik moest alleen verzend kosten betalen en kreeg er ook een gratis dames setje bij ze zouden een e mail sturen ik kreeg geen mail ik had al gezegd 3 x dat ik verder niks wilde ontvangen in februari zag ik op de bank dat ze geld wilde afschrijven 2x 5.99 omdat ik niks ontvangen had liet ik het blokkeren 16-2-2017 kreeg ik een aan maning dat ik 5.99 moest betalen ik telefoon nr op gezocht en gebeld dat ik niet ging betalen voor iets dat ik niet had ontvangen en dat ik niks met ze te maken wilde hebben een week later lag er een pakje heb het niet open gemaakt en gevraagd om antwoord nr zo dat ik het terug kon sturen en dat ik niks betaald dat als ze dat niet deden en dat ik het pakje weg gooit geen reactie een brief ge stuurd met de zelfde vraag nu krijg ik een aan maning dat ik moet betalen 4 maanden later ik heb er niet op gereageerd omdat er op het pakje en de aan maning geen adres staat gr fred koppelrath

Gewenste oplossing

dat ze alles terug draaien hadden ze maar moeten reageren op mail en brief
Geboden oplossing
geen sturen alleen brieven van incasso buro die ik retour afz stuur
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fresh Fit Underwear is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    fred.koppelrath
    Datum
    fresh fit underware reageert nergens op

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fresh Fit Underwear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen