Fresh Fit Underwear is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Fresh Fit Underwear: 0oplichting eerste klas
Details
Klacht
hallo ik werd in januarie gebeld ik had een boxerschort gewonnen ik moest alleen verzend kosten betalen en kreeg er ook een gratis dames setje bij ze zouden een e mail sturen ik kreeg geen mail ik had al gezegd 3 x dat ik verder niks wilde ontvangen in februari zag ik op de bank dat ze geld wilde afschrijven 2x 5.99 omdat ik niks ontvangen had liet ik het blokkeren 16-2-2017 kreeg ik een aan maning dat ik 5.99 moest betalen ik telefoon nr op gezocht en gebeld dat ik niet ging betalen voor iets dat ik niet had ontvangen en dat ik niks met ze te maken wilde hebben een week later lag er een pakje heb het niet open gemaakt en gevraagd om antwoord nr zo dat ik het terug kon sturen en dat ik niks betaald dat als ze dat niet deden en dat ik het pakje weg gooit geen reactie een brief ge stuurd met de zelfde vraag nu krijg ik een aan maning dat ik moet betalen 4 maanden later ik heb er niet op gereageerd omdat er op het pakje en de aan maning geen adres staat gr fred koppelrathGewenste oplossing
dat ze alles terug draaien hadden ze maar moeten reageren op mail en brief- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.