Opgelost door Fresh Fit Underwear: Bedreigingen aan een persoon die geen klant van Fresh Fit Underwear is en nooit is geweest.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270190
Gebruiker
H. Ruseler
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik krijg nu voor de derde keer een aanmaning via Alvanda Incasso voor producten die ik niet heb afgenomen. Het gaat om een zogenaamde factuur 851462 en 860077

Gewenste oplossing

Alvanda Incasso laten stoppen met aanmaningen door sturen.
Geboden oplossing
Na telefonisch contact met zowel Fresh Fit Underwear als Alvanda Incasso is het dossier naar beider tevredenheid gesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    H. Ruseler
    Datum
    Het is betreurenswaardig dat Fresh Fit Underwear nog niet heeft gereageerd op mijn klacht.
  2. Auteur
    Fresh Fit Underwear
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Ruseler,

    Met de gegevens die u hier heeft ingevuld kunnen wij u bij ons in het systeem helaas niet vinden. Eventueel is het misschien handig om even contact op te nemen met de klantenservice. Zodat wij samen met u tot een geschikte oplossen kunnen komen. Wij hebben u namelijk geprobeerd te bellen maar krijgen helaas uw voicemail.

    Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
    U kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09.30 - 17.00 op 070 217 13 00.


    Met vriendelijke groet,


    Fresh Fit Underwear

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fresh Fit Underwear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen