Opgelost door Fresh Fit Underwear: Bedreigingen aan een persoon die geen klant van Fresh Fit Underwear is en nooit is geweest.

content Opgelost
H. Ruseler

Ik krijg nu voor de derde keer een aanmaning via Alvanda Incasso voor producten die ik niet heb afgenomen. Het gaat om een zogenaamde factuur 851462 en 860077

Alvanda Incasso laten stoppen met aanmaningen door sturen.
Na telefonisch contact met zowel Fresh Fit Underwear als Alvanda Incasso is het dossier naar beider tevredenheid gesloten.

H. Ruseler
    Het is betreurenswaardig dat Fresh Fit Underwear nog niet heeft gereageerd op mijn klacht.
    Fresh Fit Underwear
    Geachte heer/mevrouw Ruseler,

Met de gegevens die u hier heeft ingevuld kunnen wij u bij ons in het systeem helaas niet vinden. Eventueel is het misschien handig om even contact op te nemen met de klantenservice. Zodat wij samen met u tot een geschikte oplossen kunnen komen. Wij hebben u namelijk geprobeerd te bellen maar krijgen helaas uw voicemail.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
    U kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09.30 - 17.00 op 070 217 13 00.

Fresh Fit Underwear

Ook een klacht indienen over Fresh Fit Underwear?