Klacht Fresh Fit Underwear: Fresh Fit Underwear : Misbruik maken van goed vertrouwen, intimidatie en oplichting !!

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 268418
Gebruiker
Ed Dinsdag19
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na een telefonische benadering akkoord gegaan met een zending van 3 herenslips en 1 set dames ondergoed, alles tezamen voor de eenmalige verzendkosten van € 5,99.

Enige tijd later ontving ik 6 zendingen, 3 met herenslips en 3 met damesondergoed.

Gelijk gebeld en ik kreeg te horen dat ik dan wel 6 keer 'ja' gezegd zou hebben. Ik vertelde dat dit volstrekte onzin was maar de toon werd gelijk redelijk agressief. Ook was er gelijk automatisch 6 x € 5,99 afgeschreven van mijn rekening.

Ik heb afgesproken de bedragen te laten storneren en 5 zendingen retour te zenden.

En na een maand kwamen de eerste (5 stuks) aanmaningen. Gelijk gebeld, en het bleek een fout bij Fresh Fit, ik kon alles verscheuren. Gevraagd om een bevestiging, dit bleek niet mogelijk.

En na weer een maand kwamen de tweede (5 stuks) aanmaningen. Wederom gelijk gebeld, en weer het bleek een fout bij Fresh Fit, ik kon weer alles verscheuren. Gezegd dat ik hier niet over te spreken was en weer gevraagd om een bevestiging, en weer dit bleek niet mogelijk.

En na een half jaar kwamen de derde (5 stuks) aanmaningen. Dit begint toch een op oplichterij te lijken. Of noem het phishing, om noem het zo je wilt....

Het bedrijf Fresh Fit maakt 'een fout', stuurt zes zendingen en vervolgens tot drie keer toe aanmaningen via het Incassobureau, dit is toch om pislink van te worden !!

Nu het incassobureau gebeld. Deze keken in mijn dossier en erkenden dat de aanmaningen onterecht waren en stuurden mij inmiddels een bevestiging.

Ik vind dat het bedrijf Fresh Fit Underwear op grove manier grenzen heeft overschreden, schandalig gedrag vertoont, en wil ze bij deze hiervoor aanklagen.

Een reactie van Fresh Fit en een compensatie voor deze ellende zie ik tegemoet !!

Met groet,
Ed.

Gewenste oplossing

Een reaktie Fresh Fit Underwear en compensatie !!
Geboden oplossing
Graag ontvang ik een bericht van u, Fresh Fit, op het email adres waaronder ik deze klacht bij Klachtenkompas heb indiend. Groet, Ed.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Ed Dinsdag19
    Datum
    Mijn klacht gaat verlopen omdat Fresh Fit niet reageert ?

    Fresh Fit heeft zich niet aan de afspraak gehouden, stuurt 6 zendingen in plaats van 1. Zegt vervolgens zich de fout te realiseren en te gaan corrigeren. Stuurt vervolgens aanmaningen via een incassobureau..... Dit herhaalt zich...... en herhaalt zich zelfs voor de derde keer !!

    Dit kan geen toeval meer zijn. Ik zie dit als misbruik maken van goedgelovigheid, oplichting en intimidatie.

    Uiteindelijk heb ik nu 1 onderbroek (5 zendingen retour) voor € 5,99, ik heb inmiddels diverse uren aan de telefoon gehangen (de wachttijd is vandaag nog langer dan u al van ons gewend was) en een map vol aanmaningen.

    En dan niet reageren Fresh Fit ?

    Bedankt hoor !
  2. Auteur
    Fresh Fit Underwear
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    We zouden u uiteraard willen verder helpen maar wij hebben helaas geen gegevens van u. U zou ons uw gegevens door kunnen sturen zodat we samen kunnen kijken wat er precies is mis gegaan om vervolgens tot een geschikte oplossing te komen.

    U zou ook gebruik kunnen maken van onze klantenservice die van maandag t/m vrijdag bereikbaar is op 070 217 13 00 van 09:30 - 17:00.


    Met vriendelijke groet,


    Fresh Fit Underwear

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fresh Fit Underwear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen