Klacht Fresh Fit Underwear: onterechte factuur

Klachtnummer
# 271556
Gebruiker
Pscl
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn moeder van 80 heeft vorig jaar een gratis test pakket telefonisch geaccepteerd. Daarbij uitgelegd dat er geen vervolg gewenst werd. Ook nooit de wettelijk verplichte schriftelijke toestemming gegeven. Nu komt Alvanda incasso met aanmaningen, zonder dat er gecommuniceerd kan worden.

Gewenste oplossing

Trek deze aub in, want er is geen wettelijke grondslag

2 reacties

  1. Auteur
    Fresh Fit Underwear
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Zouden wij misschien de gegevens van u moeder mogen. Zo kunnen wij haar gegevens erbij pakken en inzien wat we eventueel voor haar kunnen betekenen. Voor een hele snelle afhandeling is het nog makkelijker om contact op te nemen met de klantenservice.
    Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.30 - 17.00.

    Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Fresh Fit Underwear
  2. Auteur
    Pscl
    Datum
    contact gehad met fresh fit underwear klantenservice. Telefonisch geven ze nu aan dat per direct de rekening teruggetrokken is en ook incasso bureau wordt verwittigd.

Ook een klacht indienen over Fresh Fit Underwear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen