Klacht Fresh Fit Underwear: pishingpost

Trekaandebel

kreeg op 30 mei 2017 een brief van Fresh fit Underwear, dat ik een rekening van 05-02-2016 niet betaald zou hebben en of ik dat maar even wilde doen. rekening betaald. het ging ook via een incassobureau genaamd: Alvanda Incasso, onderdeel van Careless Debt BV. en daarbij kreeg ik inloggegevens.
Raar, want betalen aan een incassobureau kun je gewoon doen. Ook nog de dreiging, als ik voor de 15 juni 2017 niet betaalde, ik € 10 extra moest betalen.
Wat verder opvalt is, dat er geen inschrijfnummer van de kamer van koophandel te zien is, nummer te zien is, de website bovenaan staat, geen e-mail en telefoon-faxnummer. Onderaan de brief staat een dikke zwarte streep, dus waarschijnlijk het originele papier een beetje verbouwd.
Dus heren, als je pishingpost wilt verzenden, zorg dan dat het niet zendt aan iemand, die niet als slaapmuts door het leven gaat zoals jullie.
Normaal wordt zo'n bedrag gewoon weggeschreven, want het inschakelen van een incassobureau kost duurder of het moet dezelfde persoon zijn.

Mij met rust laten,want BV's kun je gewoon oprichten, maar die geven het direct door aan de Belastingen.

Fresh Fit Underwear is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Trekaandebel
    De onderbroek bestelling was meer dan een jaar oud en de onderbroek is inmiddels versleten.
    Dit is waarschijnlijk pishing post geweest, mede dankzij het feit, dat onderaan waar o.a. KvK. gegevens staan en btw- en e-mail adres een zwarte balk was gemaakt.
    Trekaandebel
    nu komt het incassobureau Alvanda incasso bureau weer met een brief. Volgens mij was dat in 2016 een kaart voor een gratis onderbroek.
    Trekaandebel
    Contact opgenomen met het incassobureau, de zaak uitgelegd en aangegeven dat Fresh Fit Underwear op Google staat als oplichters. Omdat het incassobureau pas 1 jaar bestond waren zij een gewild slachtoffer. Het incassobureau zou de zaak gaan onderzoeken en voorlopig was het dossier gesloten.
    Trekaandebel
    Fresh Fit Underwear en het incassobureau Alvanda tot op heden niets meer gehoord.
    Alvanda had het dossier gesloten en naar alle waarschijnlijkheid werden zij ook bedonderd door Fresh Fit Underwear, omdat ze pas Alvanda pas nieuw was( 1 jaar).
    Gelukkig niets hoeven te betalen.

Ook een klacht indienen over Fresh Fit Underwear?