Klacht Fresh-superman.nl: delivery items missing. no refund

Klachtnummer
# 328718
Gebruiker
J. Su
Datum
0 reacties

Details

Klacht

I ordered some products from this website 30th September 2018. However, there are some items missing. So I negotiated with the seller for the refund. a few days afterwards, they sent me an invoice states that 19.14 euro has been refunded to my PayPal account. However, that's not the case. I never received that money. I contacted the customer service a few times and being informed the person who is in charge is on holiday, he will be back on 30th October...I think this is ridiculous...The time cost that I spent on this issue is more than the money itself. So I decided to post the issue here.

Gewenste oplossing

solve the problem

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fresh-superman.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fresh-superman.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen