Klacht Freshclothing.nl: 2 truien besteld en nog steeds niet geleverd

Klachtnummer
# 144553
Gebruiker
Jazz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25-11-15 2 hoodies besteld en betaald . Bevestiging per mail over de levering op 30-11-15 maar niet geleverd.
Amper reactie op mijn mails. Ik moest nog maar wachten. Daarna nog een keer gevraagd of ze willen nakijken waar mijn bestelling blijft maar krijg geen antwoord....op de site is ook nergens een telefoonnummer te vinden. Inmiddels is de termijn voor levering al overschreden.
Zoon zou het voor sinterklaas krijgen...het is notabene al bijna kerst!!! Word ik hier in de maling genomen??? Zou het toch ook fijn vinden als ik mijn pakket kan volgen.

De oplossing

Graag wil ik weten wanneer ik mijn bestelling krijg en anders wil ik mijn geld terug.
Is het ook mogelijk om mijn pakket te volgen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen