Klacht Freshclothing.nl: Besteld maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 162731
Gebruiker
S.Raaijmakers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 februari 2016 een bestelling gedaan en betaald, tot op heden niets ontvangen. Tot twee keer toe er achteraan gemaild, maar geen reactie ontvangen.

De oplossing

Alsnog levering of anders geld terug 59,95 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen