Klacht Freshclothing.nl: bestelling niet ontvangen wel betaald

Klachtnummer
# 145533
Gebruiker
Zehblossom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

goedemiddag,

27 november heb ik led schoenen gekocht en dit heb ik tot heden nog steeds niet ontvangen. ik heb mailtjes gestuurd over dit probleem en nooit iets terug gehad. via facebook heb ik een privé bericht gestuurd en ik krijg steeds vage antwoorden en dat dit product wel is verzonden en wordt geleverd. ik heb post.nl gebeld en die hebben gezegd dat na 14 december bij de douane geen melding meer is van het pakket en er geen adres bij stond, dus zij kunnen mij ook nu niet helpen.

ik heb geen zin meer om te wachten op antwoorden die ik nooit krijg. ik hoef de product niet meer en wil zo snel mogelijk mijn geld terug, dit is echt schandalig voor woorden dat dit gebeurd.

mvg,

Zehra Sert

Gewenste oplossing

geld terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen