Klacht Freshclothing.nl: Bestelling nog steeds niet geleverd

Klachtnummer
# 151067
Gebruiker
Kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 Januari hebben wij schoenen met lichtjes besteld , gelijk betaald en de schoenen zouden tussen de 4 en 12 dagen geleverd worden . 2x gemaild en 2x geprobeerd een chat gesprek te hebben maar freshclothing reageerd niet !! Via het 06 nummer wat er op Google is gevonden wordt alleen maar muziek afgespeeld . We weten nu dus nog steeds niet wanneer de schoenen geleverd en of ze nog geleverd worden . Erg vervelend dat er niet gereageerd wordt door dit bedrijf . Mijn dochter heeft erg hard gespaard om deze schoenen te kunnen kopen en 90 euro voor een 13 jarige is erg veel geld . Zij is erg teleur gesteld dat de schoenen er nog steeds niet zijn .

De oplossing

Wanneer de schoenen geleverd worden en een reactie geven ! Of dat het geld terug gestort kan worden als het bestelde product niet geleverd kan worden .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen