Klacht Freshclothing.nl: Bestelling nog steeds niet geleverd

Kees

Op 7 Januari hebben wij schoenen met lichtjes besteld , gelijk betaald en de schoenen zouden tussen de 4 en 12 dagen geleverd worden . 2x gemaild en 2x geprobeerd een chat gesprek te hebben maar freshclothing reageerd niet !! Via het 06 nummer wat er op Google is gevonden wordt alleen maar muziek afgespeeld . We weten nu dus nog steeds niet wanneer de schoenen geleverd en of ze nog geleverd worden . Erg vervelend dat er niet gereageerd wordt door dit bedrijf . Mijn dochter heeft erg hard gespaard om deze schoenen te kunnen kopen en 90 euro voor een 13 jarige is erg veel geld . Zij is erg teleur gesteld dat de schoenen er nog steeds niet zijn .

Wanneer de schoenen geleverd worden en een reactie geven ! Of dat het geld terug gestort kan worden als het bestelde product niet geleverd kan worden .

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?