Klacht Freshclothing.nl: defecte schoenen en geen contact

Klachtnummer
# 174072
Gebruiker
Mariska Simons
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28-08-2015 schoenen met led verlichting gekocht bij FreshClothing. Na een paar weken was de verlichting defect. Ik heb toen een aantal keren een mail gestuurd (met bijlage), maar zonder resultaat. Ook ben ik langs geweest bij het pand in Middelburg, maar geen gehoor daar. Toen heb ik via dit forum een klacht neergelegd, waarop ik ineens een mail kreeg met het verzoek om mijn rekeningnummer door te geven, zodat ze mijn geld terug konden storten. Maar tot op heden heb ik nog geen cent van hun terug ontvangen. Het gaat om een bedrag van €89,95. Van de week weer een mail gestuurd met verzoek tot betaling, maar krijg nu mijn mails terug met melding dat het mailadres niet meer bestaat. Deze site is gewoon pure oplichting, als je het mij vraagt. En als ik alle berichten hier lees, dan zijn ze er nog steeds mee bezig. Daarnaast zijn de schoenen die ik voor mijn dochter heb gekocht, inmiddels verkrijgbaar bij een ander voor de helft van dat bedrag.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen