Klacht Freshclothing.nl: defecte schoenen en geen contact

Mariska Simons

Ik heb op 28-08-2015 schoenen met led verlichting gekocht bij FreshClothing. Na een paar weken was de verlichting defect. Ik heb toen een aantal keren een mail gestuurd (met bijlage), maar zonder resultaat. Ook ben ik langs geweest bij het pand in Middelburg, maar geen gehoor daar. Toen heb ik via dit forum een klacht neergelegd, waarop ik ineens een mail kreeg met het verzoek om mijn rekeningnummer door te geven, zodat ze mijn geld terug konden storten. Maar tot op heden heb ik nog geen cent van hun terug ontvangen. Het gaat om een bedrag van €89,95. Van de week weer een mail gestuurd met verzoek tot betaling, maar krijg nu mijn mails terug met melding dat het mailadres niet meer bestaat. Deze site is gewoon pure oplichting, als je het mij vraagt. En als ik alle berichten hier lees, dan zijn ze er nog steeds mee bezig. Daarnaast zijn de schoenen die ik voor mijn dochter heb gekocht, inmiddels verkrijgbaar bij een ander voor de helft van dat bedrag.

Geld terug.

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?