Klacht Freshclothing.nl: defecte schoenen

Klachtnummer
# 169003
Gebruiker
wendy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 3 maanden geleden de kapotte schoenen van mijn zoon opgestuurd maar helaas nooit meer iets van terug gehoord of vernomen graag zou ik gewoon nieuwe schoenen opgestuurd krijgen omdat hij helemaal boos is deze 80 euro heeft hij zelf gespaard om deze schoenen te kopen

De oplossing

graag nieuwe schoenen maat 41

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen