Klacht Freshclothing.nl: Schoenen niet geleverd

Klachtnummer
# 155241
Gebruiker
Linde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schoenen op 2-2-2016 besteld en betaald. Na de bestelling geen reacties meer. Een mail gestuurd met vraag wanneer het geleverd zou worden. Geen reactie.
Op 8-2-2016 een verzendbevestiging per mail ontvangen. Tot op heden niet geleverd. Tot 2 maal toe een chat gestart, geen reactie gekregen.
Ook op de mail geen reactie.

De oplossing

Snelle levering als nog van de bestelling of terugbetaling van het geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen