Klacht Freshclothing.nl: T shirt besteld nooit ontvangen.

Klachtnummer
# 166393
Gebruiker
Leespang
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had paar maanden geleden een t shirt besteld op het website Freshclothingonline.com
Ik dacht dat het betrouwbaar was aangezien ik eerder had besteld en het toen wel was aangekomen maar dat dacht ik blijkbaar verkeerd!
Ik heb dagen geprobeerd om met hun in contact te komen alleen het 1e facebook pagina zei dat ze een nieuwe Facebook pagina hadden , dus had ik daar geprobeerd om ze te contacteren. met verbazing kreeg ik een berichtje terug. kort uitgelegd, ze zeiden dat ik mijn geld volgende week zondag zou krijgen, maar ik kreeg maar niks terug. ik had mn bankrekening nummer gestuurd maar nog steeds niks. maanden gingen voorbij en nog steeds niks. Vandaag heb ik ze weer gecontacteerd op hun oude facebook pagina alleen de maker daarvan heeft er niets mee te maken. ik had ze duidelijk gemaakt dat ik hier een klacht over zou indienen wat ik nu ook doe. Hopelijk heeft dit klacht van toepassing en krijg ik mijn geld ook terug.

De oplossing

Het liefst zou ik mijn geld terug willen krijgen aangezien ik daar voor heb gewerkt en ik het best zonde vindt als ik het niet zou terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen