Klacht Freshclothing.nl: Wel betaald, niet geleverd

Klachtnummer
# 160420
Gebruiker
Helmi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 januari 2016 een trui besteld en direct €59,95 via IDEAL betaald.
Meteen een orderbevestiging van freshclothing via mail ontvangen.
Op 9 februari 2016 een mail gestuurd en gevraagd hoe het met mijn bestelling is, op 14 februari 2016 antwoord gekregen van freshclothing dat zodra de verzendbevestiging naar mij verzonden is, het pakket binnen 3 tot14 werkdagen geleverd wordt.
Op 2 maart 2016 heb ik weer een mail gestuurd dat ik nog niks ontvangen heb en dat ik het betaalde bedrag van €59.95 teruggestort wil hebben.
Hier heb ik nog steeds geen reaktie van freshclothing op gehad.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen