Klacht Freshclothing.nl: Wel betaald maar niet geleverd

Klachtnummer
# 155956
Gebruiker
Floris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 januari jl twee bestellingen gedaan bij Fresh Clothing.
Op 1 febr een mail waarbij een van de producten zou zijn verzonden.
Nu, 3,weken verder, nog niets geleverd.
Ook geen enkele reactie op mails waar een en ander blijft!

De oplossing

Ik wil graag de bestelde en betaalde producten nu zo spoedig mogelijk geleverd hebben en anders mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshclothing.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshclothing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen