Opgelost door Freshcooler.nl: Bedrijf weigert om retourformulier op te sturen voor retourneren product

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 463080
Gebruiker
Heike
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben niet tevreden over het bestelde product en ik wil het terugsturen. Maar ze weigeren om een retourformulier op te sturen. Dit e-mailcontact verliep via cool-airco. Heb al wekenlang e-mail contact met ze over terugbetaling en nu wordt er opeens gezegd dat ik niet met de goede partij in gesprek ben geweest en dus nu bij freshcooler moet aankloppen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste oplossing

Ik wil een retourformulier toegezonden krijgen met de bedoeling om mijn geld terug te krijgen voor het product waarover ik niet tevreden ben.
Geboden oplossing
Ik kreeg een groot gedeelte van mijn geld terug en mocht dus het product voor een flink gereduceerde prijs houden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshcooler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Freshcooler.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen