Wij vinden dat Freshcooler.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Freshcooler.nl: Bedrijf weigert om retourformulier op te sturen voor retourneren product
Details
Klacht
Ik ben niet tevreden over het bestelde product en ik wil het terugsturen. Maar ze weigeren om een retourformulier op te sturen. Dit e-mailcontact verliep via cool-airco. Heb al wekenlang e-mail contact met ze over terugbetaling en nu wordt er opeens gezegd dat ik niet met de goede partij in gesprek ben geweest en dus nu bij freshcooler moet aankloppen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.Gewenste oplossing
Ik wil een retourformulier toegezonden krijgen met de bedoeling om mijn geld terug te krijgen voor het product waarover ik niet tevreden ben.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.