Klacht Freshdog.nl: Nieuwe en m'n tweede kussen geleverd hebben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 543066
Gebruiker
Amanda
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 18mei 2021 bestelde ik een comfy calming bed pet van 100cm 3xl, de aanbieding was 1+1 gratis dus bestelde ik een rode en een beige mand. 27mei 2021 werd een pakket bij de buren afgeleverd, het was de rode mand wat bleek al kapot te zijn toen ik het opende, ik had gelijk die dag er een mail over gestuurd en gezegd dat als die ander ook van slechte kwaliteit is, ik de bestelling wilde annuleren en m'n geld terug. Geen reactie, nog mails gestuurd op 9juni, 16juni en 21juni op alles geen reactie.

Gewenste oplossing

Graag zou ik die kapotte vernieuwd en m'n tweede (gratis) kussen geleverd willen hebben ik heb niet voor niks betaald en het zou fijn zijn dat ze ook is reageren op de mail.
Geboden oplossing
Er is niks gebeurt na aantal mails gestuurd te hebben. Nog steeds geen 1+1 gratis binnen gekregen en de mand die ik binnen kreeg was al gescheurd bij aankomst, ook niks geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshdog.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Freshdog.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen