Opgelost door Freshfolds: Afspraken nakomen vandaag, graag uw antwoord.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 270496
Gebruiker
Nars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wasgoed niet opgehaald volgens afspraak en niet was terugbezorgd

De oplossing

Alsnog de was ophalen zoals afgesproken en de ontbrekende was retourneren

1 reactie

  1. Auteur
    Freshfolds
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Diederik.

    Mijn oprechte excuses voor de verwarring rondom het ophaal- en bezorgschema! Met de begeleiders hebben we afgesproken wekelijks de was op te halen en tegelijkertijd te bezorgen. Wellicht is er hierdoor verwarring ontstaan over het rooster. Wij zullen vandaag contact me u opnemen en de was alsnog bij u bezorgen en het rooster duidelijk afstemmen.

    Met vriendelijke groet!

    Gizan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nars
Datum
Uiteindelijke oplossing
Please cancel this service. My father died yesterday 24 August. He was not at all happy with your service as it was not timely as requested. Thank you.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Freshfolds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen