Opgelost door Freshfolds: Vertrouw Freshfolds niet ondanks hun fatsoenlijk uitziende website

content Opgelost
Improyounoob

Ik had een afspraak via de website van Freshfolds gemaakt voor 26 april 2017, 21:00 uur, om mijn pakken te laten ophalen om deze te laten stomen.

De persoon in kwestie was niet langsgeweest en de volgende dag (27 april) belt iemand mij rond 11:00 om te vragen of hij nog mijn pakken kan ophalen. Hij beloofde dat het dezelfde dag nog bezorgd zou worden, maar ik vertrouwde het niet en wilde mijn geld terug.

Ik heb diezelfde nog nog een email gestuurd naar hello@freshfolds.nl gestuurd. Na 1 week gewacht te hebben ging ik bellen. Kreeg te horen dat een notitie gemaakt zou worden en dat collega's het zouden oppakken.

Ik heb daarna elke vrijdag geprobeerd opnieuw te bellen. Heb intotaal 4 keer gebeld in een maand tijd en telkens krijg ik hetzelfde verhaal: "Ik maak een notitie, ik kan u niet verder helpen". Het gaat waarschijnlijk om een externe call center.

Ze hebben een webchat, waar nooit iemand op reageert. Geen adres op de website. Als ik zoek op kvk zie ik staan Saenredamstraat 20L. Ook op Facebook reageren ze niet, terwijl er staat "typically replies within minutes".

Ze zijn nergens aangesloten. Niet aan de geschillencommissie of keurmerk voor webshops. De naam Freshfolds is ook niet bekend bij de consumentenbond.

Dit doet mij vermoeden dat veel mensen netals ik betaald hebben voor een dienst die wij niet hebben gekregen. Het was rond de 20 euro. Het is niet een heel klein bedrag, maar niet genoeg om de moeite te gaan nemen om officieel een klacht in te dienen.

Ik wil mijn geld terug en mogelijk een onderzoek door een instantie of de eigenaar of eigenaren van dit bedrijf mensen opzettelijk oplicht.

Improyounoob

Ook een klacht indienen over Freshfolds?