Klacht Freshlish: Dit bedrijf bedient zich van pure oplichtingspraktijken.

Klachtnummer
# 402925
Gebruiker
J.F. Swertz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6-11-2019 een (nep)pagina van KPN drie antwoorden ingevuld. Ingeloot voor een telefoon. Ik diende wel 2 euro verzendkosten te betalen. Op 9-11-2019 werd 2 euro verzendkosten van mijn visakaart afgeboekt. Op 12-11-2019 is er 85,00 euro afgeboekt voor abonnementskosten. Op 17-11-2019 per mail geprotesteerd en heb mij beroepen op de wettelijke termijn van 14 bedenktijd. Freslish weigert het geld terug te storten.

De oplossing

Het geld terugvorderen. Ik sta immers in mijn recht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshlish?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen