Klacht Freshlish: IK ben nooit een contract aangegaan met dit bedrijf

Klachtnummer
# 402926
Gebruiker
tante pollewop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Freshlish heeft een via een KLM klantenonderzoek mij voor 2 euro een mob. telefoon aan geboden en heeft het nooit over een contract gehad.
ik heb betaalt met mijn credit kaart maar nu is er ongevraagd nog 85 euro afgeschreven .
Mijn vraag hoe krijg ik mijn geld terug.

De oplossing

Mijn geld terug vragen en het contract per direct verbreken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshlish?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen