Klacht Freshlish: Ik wil mijn geld terug

Klachtnummer
# 399913
Gebruiker
Angry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb waarschijnlijk op een link geklikt en een app gedownload, denk dat het ringtones betreft, eerst werd er € 2,00 van mijn creditcard afgehaald en na 2 dagen vandaag 3 november nogmaals € 85,00
Ik wil dit stop zetten en mijn geld terug

De oplossing

Mijn geld terug storten en mijn abonnement wat ik schijnt te hebben direct stop te zetten, ik kan nergens vinden waar of hoe ik dit moet doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshlish?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen