Opgelost door Freshlish: Misleiding abonnement en weigering terugbetaling, na herroepingsrecht.

content Opgelost
Olischlager

Ik kreeg een tip om via google : pp2018XS in te voeren, na vier vragen te hebben beantwoord een Iphone zou kunnen winnen. Via mijn creditkaart werden , na mijn opdracht hiertoe, die 2 euro afgeboekt. Na drie dagen bleek ik een abonnement te hebben afgesloten van 70 euro per maand. Die binnen drie dagen reeds was afgeboekt via mijn creditkaart. Hierover was ABSOLUUT geen informatie gegeven. Ik heb gebruik gemaakt van mijn recht om 14 dagen herroeping. Ik heb dit via email gedaan, om het abonnement stop te zetten en die 70 euro, die inmiddels ook zijn afgeboekt, terug te vragen. De firma, heeft het abonnement wel stopgezet, maar wil die 70 euro niet retourneren. Een en ander is via email gecorrespondeerd,

Retourneren van 70 euro die onterecht zijn afgeboekt via mijn creditkaart.

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Olischlager
Freshlish, heeft na juridische dreiging het geld geretourneerd.

Ook een klacht indienen over Freshlish?