Klacht Freshlish: Misleiding abonnement. Voel me opgelicht.

Klachtnummer
# 350887
Gebruiker
Mooi#50opgelicht#68
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Misleiding abonnement.In Nederlands benaderen ze je. Deal is duidelijk op het moment dat je het aangaat. Maar ze sturen je een mail met voorwaarden deze moet je binnen 3 dagen( veel te kort en misleidend) op reageren. Ik kijk 1 keer per week of op mijn mail. Probleem dus.Bij het indienen van de klacht wil ik mijn geld terug € 72,00), dat doen ze niet en ineens gaat de correspondentie in het Engels?

De oplossing

Ik wil dat ze de € 72,00 terug storten en zorgen dat de misleidende mail verwijderd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshlish?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen