Klacht Freshlish: Misleiding via een abonnement

Klachtnummer
# 416402
Gebruiker
Nautulus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een mail van BOL.COM om mee te doen aan een tevredenheidsonderzoek. Na vier vragen te hebben beantwoord zou ik een Iphone kunnen winnen. Via mijn creditkaart werden , na mijn opdracht hiertoe, die 2 euro afgeboekt. Na drie dagen bleek ik een abonnement te hebben afgesloten van 85 euro per maand. Die binnen drie dagen reeds was afgeboekt via mijn creditkaart. Hierover was ABSOLUUT geen informatie gegeven. Ik heb gebruik gemaakt van mijn recht om 14 dagen herroeping. Ik heb dit via email gedaan, om het abonnement stop te zetten en die 70 euro, die inmiddels ook zijn afgeboekt, terug te vragen. De firma, heeft het abonnement wel stopgezet, maar wil die 70 euro niet retourneren. Een en ander is via email gecorrespondeerd,

De oplossing

Ik wil me beroepen op het 14 dagen beroepingsrecht en wil dat het bedrijf me niet aan de stilzwijgende verlenging houdt omdat ze daar niet duidelijk over geweest zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshlish?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen