Klacht Freshlish: Misleiding

Klachtnummer
# 348116
Gebruiker
Lavato946
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Safari ontving ik een bericht. Na enkele vragen te hebben beantwoord,zou ik een I-phone winnen en moest ik euro 2,00 overmaken,dit heb ik via mijn master creditcard uitgevoerd. Heden bleek,dat er zonder enige informatie en eigen opdracht, na 3 dagen nogmaals een bedrag van euro 70,00 was afgeschreven ! Onmiddellijk de creditkaart afdeling van de bank ingelicht en gevraagd om actie te nemen. Helaas informeerde de bank mij, op dit moment, geen actie te kunnen nemen tegen deze “ onrechtmatige” afschrijving. Het probleem was bekend bij de bank.Ik kreeg het advies eerst zelf in actie te komen,het onmiddellijk stop zetten van het abonnement en terug vorderen van de euro 70,00.
Heb heden ,03-02-2019 ,per directe e-mail aan Freshlisch mijn lidmaatschap of abonnement met onmiddellijke ingang geannuleerd en het bedrag van euro 70,00 ( is maandelijks abonnements bedrag !! ) teruggevorderd.

De oplossing

Abonnement of lidmaatschap onmiddellijk stoppen en maandelijkse bijdrage terug en afschrijven stoppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshlish?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen