Klacht Freshlish: Zou een Iphone Galaxy 10+ krijgen van Ziggo, maar moest wel mijn creditcardgegevens, naam, straatnaa

Klachtnummer
# 359106
Gebruiker
Dirk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Misleiding of Phishing

De oplossing

Dit zal oplichting zijn het bedrijf staat niet goed bekent zie ik op internet . Kreeg geen e-mail van Freshlish en zij hebben Ziggo als misleiding gekozen om mij alvast € 2,- af pakken . Wat straks meer ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Freshlish hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Freshlish?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen