Klacht Freubelshoponline.nl: Beroerd!

Nadine

Ik bestelde 19 februari 2016 voor 18 euro aan letters die ik liet behangen met verschillende kleuren behang met witte sterren. Toen ik 1 maart 2016 de letters geleverd kreeg, zat er een vlek op 1 van de letters, was een ander beschadigd en slecht afgewerkt en daarnaast waren er nauwelijks sterren zichtbaar omdat de ruimte tussen de sterren op het behang te groot waren. Er was zelfs een letter bij waar helemaal geen enkele ster zichtbaar op was! Dit was echter niet af te leiden uit de voorbeeldfoto's die mw op haar website gebruikt. Ik heb direct per e-mail mijn klachten kenbaar gemaakt met het verzoek tot een nette oplossing omdat ik erg teleurgesteld was. Een dag later kreeg ik antwoord dat ik zelf maar had moeten informeren naar de grootte van de sterren op het behang.
Op de vlek, beschadigingen en slechte afwerking van de producten werd geheel niet ingegaan.
Geen excuses, geen verantwoordelijkheid en al helemaal geen oplossing.

Ik ben dusdanig teleurgesteld dat ik gewoon mijn geld terug wil ontvangen.

Wij vinden dat Freubelshoponline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Freubelshoponline.nl?