Klacht Freubelshoponline.nl: Bestelde tafel en stoel met tekst vol luchtbellen

Niet zon blije klant

Wij hebben op 18 mei 2018 via de webshop een tafel en stoeltje met tekst besteld voor 84,95 euro. Op woensdag 30 mei hebben wij de set ontvangen. Toen wij alles hadden uitgepakt bleken de tafel en het stoeltje vol luchtbellen te zitten. Wij hebben van de website niet begrepen dat het om stickers ging omdat dit niet vermeld werd en er stond dat het afgelakt werd. De stickers blijken dan ook nog op een setje van de Ikea geplakt te zijn wat ook nergens eerlijk vermeld werd. Het Ikea instructieboekje voor het tafeltje zat erbij, vandaar.

Het zijn zoveel luchtbellen dat wij niet begrijpen dat het uberhaupt naar ons is verzonden. Wij hebben binnen een uur na ontvangst direkt een mail gestuurd. Dat geeft zij zelf ook aan mochten er problemen zijn. De dag erna hebben wij gebeld en ingesproken. Totaal geen reactie. Via FB een bericht gestuurd, waarbij vermeld word dat er meestal binnen een uur gereageerd word, maar ook daar geen reactie. We vinden het schandalig dat er zo met klanten word omgegaan en dat mw bij problemen niet thuis geeft.

Wij willen dat mw fatsoenlijk reageert en met een oplossing komt. 84,95 is een behoorlijk bedrag waarvan wij mogen verwachten dat het er strak en netjes uitziet. Wij willen de set of retour kunnen zenden en met strakke vormgeving zonder luchtbellen weer terug ontvangen of retour zenden en ons betaalde bedrag terug ontvangen. Een excuus voor het niet reageren is ook wel op zijn plaats.

Wij vinden dat Freubelshoponline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Freubelshoponline.nl?