Klacht Friends Tours: vergoedingvan zijn verkeerde reis datum

BushraAlwaseti

Geachte M MV
Ik had ticket gebookt door Friendstours en het was iets mis . terug datum was niet klopt daarom moest ik nog veel betalen om terug naar de stad en zo en de juiste datum was volgende dag .want ik had uren contact met de berau
. ik kwam en hij beloofde me om vergoeding .goed kooper reizen maar hij deed iets anders

met vriendelijk Groeten
Bushra G A A Alwaseti
reis datum was
vanaf 5 Feb 2017 tot 13 Feb 2017
Maar ik kreeg brief van de reis bereau de datum was 12 Feb

goedkooper of vergoeding reizen
een korting bij vliegticket of gratis ticket

Friends Tours
    Uit onze administratie blijkt dat er een verzoek is gedaan voor een ticket 5/2 heen en 13/2 retour. Zo zijn de tickets ook geboekt en aan mw verstuurd, eerst via mail daarna via postadres en voor de zekerheid ook nog via whatsapp. Er was een optie om terug te vliegen op 12/2 maar deze is door mw nooit bevestigd en daarom is de retourdatum van 13/2 blijven staan. Mw heeft bij ons aangegeven dat zij niet tevreden was, hierop hebben wij uitgelegd dat mw nooit de optie van 12/2 bevestigd heeft. Voor het ongemak hebben wij mw korting op een volgende boeking aangeboden. Sinds feb 2017 tot april 2018 hebben wij mw korting op 3 verschillende vluchten aangeboden echter heeft mw deze allen afgewezen, daarom hebben wij tegen mw gezegd dat vanaf april 2018 ons aanbod op een korting komt te vervallen .

Ook een klacht indienen over Friends Tours?