Klacht Friezel.nl: Dates zijn nep

pepe_0757

Ook ik heb een poosje contact gehad met een zogenaamde date Lisa van Friezel.nl.
"Date" van Friezel.nl proberen op allerlei manieren berichten van je terug te ontvangen op hun berichtjes.
Bij voorbeeld:
"Hoi Lieverd, wat ben je nu allemaal aan het doen ? Ik denk aan jou en krijg het stiekem wel erg warm. Hoe kan ik nu weer afkoelen ? Help je mij even ? xxx"

"Ik heb me telefoon laten vallen nu weet ik niet of mijn berichtje bij je aankomt, kun je me even zeggen of berichtje aangekomen is."

Als je na veel berichtjes eindelijk een afspraak heb gemaakt met dat, krijg je op de dag van afspraak berichtjes als:
"Ik heb zo slecht geslapen vannacht, ik ben ziek en kan niet komen naar onze date, kunnen we verzetten naar een andere dag"

Kortom vele kosten voor contact met date en geen afspraak die wordt nagekomen.

OPLICHTERS ZIJN HET, DIE UIT ZIJN OP VEEL CREDITS VERKOPEN OM HUN EIGEN ZAKKEN TE VULLEN.

Stoppen met die beloofte dating onzin en gedupeerden hun geld terug betalen!

Wij vinden dat Friezel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Friezel.nl?