Klacht Friezel.nl: Friezelmedewerkers zijn je date-partners

A.A.C. van den Boogaart

Na enkele weken contact te hebben gehad met ene Lisa kwam ik er achter dat Lisa een van de medewerkers is van het bedrijf FRIEZEL. Twee keer afgesproken op een bepaalde plaats en tijd, twee keer was Lisa niet aanwezig, zgn. dochter ziek en druk op het werk. Antwoorden zijn steeds hetzelfde in vragende vorm: mag ik je wat vragen? zal ik het zeggen? heb je even tijd voor me?
Goede avond liefje, ik wil je even een lekkere kus geven. Tevens wil ik je iets vragen, ik hoop dat je even tijd heb?
Alles is er opgericht om je zoveel mogelijk credits te laten kopen, om te communiseren met mogelijk date.Afspraken worden op laatste moment gecanceld, zodat je opnieuw moet afspreken met veel berichtje en veel credits extra moet kopen
beveelt Friezel NIET aan bij vrienden/bekenden
Dus steeds uitlokken om te reageren, want elk mailtje of sms'je brengt Friezel 2 euro op.

Ik verwacht dat er echte vrouwelijke/mannelijke kandidaten op de site staan waarmee echt kan worden gecorrespondeerd. Als alles naar waarheid wordt uitgevoerd dan is de prijs voor een mail of chatbericht weliswaar nog steeds te hoog, maar te billijken als je echt contact hebt met je toekomstige date.

Wij vinden dat Friezel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Friezel.nl?