Klacht Friezel.nl: Ik kan al wekenlang niet inloggen,heb al div. keFriezel is niet bereikbaar per telefoon of brief.Op mails wordt niet gereageerd.

cornelisgil1928

Op mijn site staat het verzoek om mijn emailadres corgilissen@ziggo.nl te bevestigen.Daarop reageer ik al wekenlang door in dat bericht op verstuur te klikken.
Het antwoord is dan er komt een email,waarop bevestigd kan worden. Maar die email komt helemaal niet en daarom kan ik niet inloggen of berichten versturen. Mijn favoriet Vicky wacht al weken op een reactie,die ik niet kan geven .Oplosssing :regaeer op dat bericht door een mail te sturen zodat ik mijn adres kan bevestigen'/ ,inloggen en berichtjes versturen.Het is toch de bedoeling van de datingsite om mensen bij elkaar te brengen,maar op deze manier lukt dat dus niet.Gaarne reactie van friezel en de oplossing te maken.

Vlug een eind maken aan de onbereikbaarheid,zodat ik kan inloggen/berichten sturen en contact zoeken met mijn favoriet. Vicky,die al 5 berichtjes stuurde,die ik moet beantwoorden.Maak er nu werk van svp.

Wij vinden dat Friezel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

cornelisgil1928
    Het wordt toch hoog tijd, dat Friezel wakker wordt en er voor zorgt, dat d\het betreffende bericht op mijn site wordt verwijderd en dat men kennis neemt van mijn emailadres corgilissen@ziggo.nl,zodat het bericht niet meer nodig is en ik kan inloggen bravo, hiep hiep hoera.!!!

cornelisgil1928

Ook een klacht indienen over Friezel.nl?