Klacht Friezel.nl: ongevraagd reclame

Harryohm

Vond vanmorgen een bericht van een dame vanuit de Friezel.nl datingsite. Niet dat de foto er niet leuk uitzag. Maar als je als vrouw op zo'n site heb ingeschreven, dan ben je toch wel heel voorzichtig en bang aangelegd. Friezel.nl heeft dus net als alle andere datingssites een functie. Maar het is niets meer dan een kraamkamer voor relaties, laboratorium om meer over jezelf en een vrouw te leren. en ja dat kost geld. Ik heb geleerd dat reageren op een mailtje van een dame buiten een datingsite, heel gevaarlijk is. Vooral wanneer niets over de identiteit te leren is. kortom ik ben bedrogen en heb 4500 euro verloren aan een zielig verhaal, had nooit gedacht dat dat mij kon gebeuren, maar je hebt geen idee wanneer je een conflict krijgt tussen je gevoel en je verstand. Zo gezien is als je een beetje geld hebt een betaalde datingsite veel goedkoper en veiliger je kan immers natuurlijk ook de kat uit de boom kijken op die manieren bent gevrijwaard van grote misleiding.

ik hoef geen oplossing, wilde alleen mijn ervaring kwijt

Wij vinden dat Friezel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Friezel.nl?