Klacht Fringebikinis.nl: Levering

brabusje

Via de site fringebikinis.nl een bikini besteld.
nummer ZMXZITSKS

Bestelling loopt al vanaf februari zou ongeveer 15 werkdagen duren. Nog steeds niet binnen, een mail gestuurd de bestellingen waren retour gezonden omdat deze niet goed waren. Iedereen die daar in aanmerking kwam zou 5 euro korting krijgen en deze is dan ook ontvangen bij ons. Weer contact gehad, wij moeten nog wat geduld hebben binnen 5 'a 10 werkdagen zouden wij de bikini's hebben datum 3 april. tot op heden nog niets ontvangen en alle klachten zijn verdwenen op facebook en ik kan ook geen reactie meer plaatsen op facebook er waren een hoop klachten over deze internetbedrijf fringebikinis.nl Zal wel vanuit de een zolderkamer werken " niks mis mee" maar is nu wel ........ Vandaag weer een berichtje verstuurd via het contactformulier dat ik het bedrag terug wil. Anders maar aangifte doen voor internetfraude wel ff aanmelden met je ID. ik hoop dat dit meer mensen gaan doen.

Gewoon het geld retour boeken en al L-verhalen een sprookje van maken

Wij vinden dat Fringebikinis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

brabusje
    Net een mail gekregen:
    Dit komt doordat de kleur die u heeft besteld nog niet binnen is gekomen.Wij gaan de terug betaling in orde maken.Let op het kan 5 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening staat!Met vriendelijke groet,Fringe Bikini'sBen benieuwd

Ook een klacht indienen over Fringebikinis.nl?