Klacht fringebikinishop.com: Niet terug betalen na retour

Klachtnummer
# 36662
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij hebben op 2 september een bikini besteld voor EUR 18,50 (EUR 12,50 bikini en EUR 6 verzend kosten) . Op 5 september ontvangen maar maatje te klein. Meteen een nieuwe besteld zonder te kijken dat wij eerst de oude maat moesten toesturen. Weer EUR 18,50 betaald. Omdat de maat nu wel goed was, wilde wij de te kleine maat terug sturen. Kwamen toen tot de ontdekking dat er niet zomaar terug betaald werd alleen maar ruilen. Via twee e-mails kregen wij 11 september van Kim toestemming dat er terugbetaald werd. Moesten dan de e-mail erbij stoppen. Bikini op 12 september terug gestuurd met normale post (aangetekend was weer EUR 4,75 duurder). Maar geen terugbetaling. Reminder gestuurd (24 september) en kregen wij via e-mail van 27 september) te horen dat wij track en trace moesten lasten zien dat wij echt verstuurd hadden (zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten). Opnieuw e-mail (30 september) verstuurd dat wij verzonden hadden en dat zij dit moest kunnen zien. Niets meer gehoord.

Gewenste oplossing

Terugbetaling EUR 12,50 van bikini.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat fringebikinishop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Surprise, gisteren ineens EUR 18,50 op de rekening. Het kan dus wel!! Opgelost.
  2. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Afgehandeld

Ook een klacht indienen over fringebikinishop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen