Klacht fringebikinishop.com: nog steeds geen fringe bikini

Klachtnummer
# 25007
Gebruiker
dees
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 5 maart een fringe bikini besteld levertijd was 10 tot 15 werkdagen .
toen de 15de werkdag was kreeg ik een mail 26 maart dat het nog zeker 10 werkdagen ging duren voor ik hem binnen kreeg en dat ik korting kreeg van 5 euro voor het lange wachten nu is het weer 13 werkdagen geleden dat ik hier bericht van kreeg heb ze al 2 keer gemailt en krijg niks terug en ook geen geld gestort en bikini nog steeds niet binnen. Dus ik vind nu beetje raar dat ze niks laten weten en ook niks hebben gestuurd.

Gewenste oplossing

Ik wil weten hoe het zit en of het geen oplichting is en hoop dat ik de bikini snel krijg of iig een reactie van hun en anders wil ik mijn geld terug zit in de bijstand en 25 euro is veel geld voor mij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat fringebikinishop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over fringebikinishop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen