Klacht fringebikinistore.com: Bikini nooit binnen gekregen

Klachtnummer
# 26992
Gebruiker
Lisaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 6 maart mijn bikini besteld maar heb deze nog niet mogen ontvangen. Zelfs na meerdere mails waar ik geen reactie op heb gekregen. Ik heb enkel een mail gehad na mijn eerste mail dat de geschatte levertijd 30 dagen is. Hierna heb ik meerdere mails verstuurd maar niks ontvangen.

De oplossing

In ieder geval bericht van hoe en wat en mijn bikini of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat fringebikinistore.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over fringebikinistore.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen