Klacht Frit en Glas: frit en glas levert niet binnen 30 dagen en is onbereikbaar

Klachtnummer
# 46657
Gebruiker
t
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim een maand geleden heb ik een bestelling gedaan bij dit bedrijf, maar ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen. Er wordt niet gereageerd op de vele mailtjes die ik ondertussen heb gestuurd, de telefoon wordt niet opgenomen. Daarnaast moet dit bedrijf nog steeds een nalevering toezenden van een eerdere bestelling (die ook al erg laat kwam en dus ook onvolledig).
Het gaat om een totaalbedrag van 207,36 euro. Dit bedrag heb ik direct bij de bestelling betaald (via Ideal). Het bedrijf incasseert wel, maar komt zijn (wettelijke) verplichtingen dus niet na.

De oplossing

Levering van hetgeen ik heb betaald en - als dat niet mogelijk is - onmiddellijke terugbetaling van het bedrag van 207,36 euro. Bovendien wil ik op zijn minst excuses voor de nalatige en zéér klantonvriendelijke houding van dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties