Klacht froontssneakers.nl: Retourneren bestellingen

Klachtnummer
# 135979
Gebruiker
Irma Rijpkema
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 paar Nike-gympen besteld en betaald via creditcard. Na weken zijn er schoenen ontvangen. Niet die besteld zijn en het mag de naam Nike niet dragen!! Super nep.
Retourneren kan met het retour formulier maar die was niet ingesloten en ook was er geen retourformulier op de website te bekennen.
Via contactformulier opgevraagd hoe ik kon retourneren, géén antwoord.

Ik wil mijn schoenen terugsturen ende 14 dagen termijn is bijna voorbij....

De oplossing

Retourneren en mijn geld terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat froontssneakers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over froontssneakers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen